Нове покоління "Шеви-Ниви» вже проходить випробування, але до покупця цей позашляховик добереться лише в 2016 році. Розповімо, які особливості вигідно відрізняють цю модель від попередника
Прототип нової Niva, оснащений шноркелем, експедиційним багажником із запасним колесом, світловий балкою на даху і взутий в спеціальні позашляхові шини BF Goodrich виглядає дуже круто. Однак по суті це не більш ніж вдала маскування, покликана приховати відсутність революційного прогресу в конструкції внедорожнніка. Адже судячи по пропорціях, Niva 2 недалеко пішла від свого попередника. В GM не квапляться розкривати технічні подробиці цього позашляховика, але ми не здивуємося, якщо на повірку новинка виявиться попросту глибоко модернізованою версією колишньої «Шеви-Ниви».
Відкрити двері у представленого на Міжнародному Московському Автомобільному Салоні концепту не представлялося можливим, але ті «крихти», які вдалося розгледіти через скло (у машини будуть повністю нові приладова панель, кермо і торпедо), справляють дуже приємні враження. Є надія, що конструктори попрацювали і над компонуванням салону, і не дивлячись на те, що машина не стала відчутно більше, комфорту у пасажирів додасться.
Розробкою вигляду новинки займалася інтернаціональна команда: провідний дизайнер проекту - Ондрей Коромхаз (народився в Чехословаччині, працює в GM China) трудився в партнерстві з італійським дизайн-бюро Blue Engineering. Машина відмінно вписалася в поточну лінійку Chevrolet, отримавши шанс потрапити на міжнародний ринок.
Серійний випуск Niva другого покоління почнеться в середині 2016 року. І все, що наразі відомо про її «начинці», це те, що новинка буде оснащуватися колишнім бензиновим двигуном об'ємом 1,8 літра. Після модернізації цей силовий агрегат буде розвивати крутний момент на 30% більше, ніж раніше. У трансмісії теж ніяких революцій: 5-ступінчаста "механіка" плюс постійний повний привід з блокуванням диференціалу і роздавальної коробкою зі зниженою передачею.
Так же особой популярностью начал пользоваться кран галичанин российского производства. Но пока только в странах СНГ.
Прототип нової Niva, оснащений шноркелем, експедиційним багажником із запасним колесом, світловий балкою на даху і взутий в спеціальні позашляхові шини BF Goodrich виглядає дуже круто. Однак по суті це не більш ніж вдала маскування, покликана приховати відсутність революційного прогресу в конструкції внедорожнніка. Адже судячи по пропорціях, Niva 2 недалеко пішла від свого попередника. В GM не квапляться розкривати технічні подробиці цього позашляховика, але ми не здивуємося, якщо на повірку новинка виявиться попросту глибоко модернізованою версією колишньої «Шеви-Ниви».
Відкрити двері у представленого на Міжнародному Московському Автомобільному Салоні концепту не представлялося можливим, але ті «крихти», які вдалося розгледіти через скло (у машини будуть повністю нові приладова панель, кермо і торпедо), справляють дуже приємні враження. Є надія, що конструктори попрацювали і над компонуванням салону, і не дивлячись на те, що машина не стала відчутно більше, комфорту у пасажирів додасться.
Розробкою вигляду новинки займалася інтернаціональна команда: провідний дизайнер проекту - Ондрей Коромхаз (народився в Чехословаччині, працює в GM China) трудився в партнерстві з італійським дизайн-бюро Blue Engineering. Машина відмінно вписалася в поточну лінійку Chevrolet, отримавши шанс потрапити на міжнародний ринок.
Серійний випуск Niva другого покоління почнеться в середині 2016 року. І все, що наразі відомо про її «начинці», це те, що новинка буде оснащуватися колишнім бензиновим двигуном об'ємом 1,8 літра. Після модернізації цей силовий агрегат буде розвивати крутний момент на 30% більше, ніж раніше. У трансмісії теж ніяких революцій: 5-ступінчаста "механіка" плюс постійний повний привід з блокуванням диференціалу і роздавальної коробкою зі зниженою передачею.
Так же особой популярностью начал пользоваться кран галичанин российского производства. Но пока только в странах СНГ.