11  ноя
Как заводится при минусовой температуре?
Написал adminZep в категорию Без категории
Хоча до календарної весни залишився тиждень, зима поки що не збирається здавати позиції, так що не зайвим буде згадати про те, як треба заводитися в мороз.
Що встановилися холоду пересадили на громадський транспорт багатьох автомобілістів. В числі тих, хто одним аж ніяк не прекрасним морозним ранком не зміг оживити свій двигун, є власники цілком сучасних іномарок. Між тим, навіть в люті холоди на вулицях чимало відверто старих машин морально застарілих конструкцій. Без проблем заводити їх щоранку і успішно експлуатувати власникам допомагає знання елементарних правил холодного пуску.

1. Перше, що потрібно зробити, сівши в салон автомобіля - включити 5-10 секунд габаритні вогні, щоб розігріти електроліт в акумуляторі і підвищити його віддачу.

2. Перед включенням стартера потрібно переконатися, що всі споживачі електроенергії в автомобілі вимкнені - це позбавить акумулятор від зайвого навантаження і забезпечить максимально можливий струм для роботи стартера. Перевірте, чи не залишилися включеними з вечора вентилятор обігрівача, обігрів скла, підігрів сидінь і пр., Не натискайте педаль гальма, щоб не горіли лампи стоп-сигналів.

3. Якщо автомобіль дизельний, після включення запалення не забудьте дочекатися, поки згасне індикатор розігріву свічок. Якщо автомобіль карбюраторний, витягніть кнопку "підсосу" (дросельної заслінки).

4. Якщо у автомобіля механічна коробка передач, перед стартом вичавіть зчеплення - це істотно полегшить роботу стартера, який буде позбавлений необхідності обертати первинний вал коробки передач разом з загуснув трансмісійним маслом.

5. Включайте стартер на 4-5 секунд. Меншого проміжку часу може виявитися недостатньо для того, щоб колінвал «розкрутився» в густому моторному маслі, а повторний пуск вимагатиме невиправдано зайвої енергії від акумулятора, віддача якого на морозі і без того значно знижується. Майте на увазі, що значна частка споживаної при пуску електроенергії припадає саме на момент початку обертання стартера. Робота стартера більше 5 секунд поспіль небажана також з точки зору збереження заряду батареї для подальших спроб.

6. Перед другий (і наступними) включеннями стартера робіть перерву порядку 10 секунд. За цей час акумулятор частково відновить заряд, витрачений на попередню спробу.

7. Коли двигун почне працювати, не відпускайте відразу педаль зчеплення - нехай двигун набере стійкі обороти. І відпускайте педаль плавно, інакше двигун може затихнути.

8. Якщо мотор не запустився після третьої-четвертої спроби, не намагайтеся повторювати їх до повної «смерті» акумулятора. Очевидно, у вашому автомобілі є якась несправність, яка була непомітна в більш теплу погоду, але яку посилив мороз.

9. Якщо автомобіль взимку експлуатується в основному в коротких міських поїздках, буде незайвим приблизно раз місяць заряджати його акумуляторну батарею від стаціонарного джерела. Справа в тому, що при повільній їзді в пробках і тягнучках генератор не справляється одночасно із забезпеченням струмом всіх споживачів (світло, двірники, обігрівач, обігрів стекол і сидінь) і підзарядкою акумулятора. Накопичується протягом тижнів недозаряд зрештою призводить до проблем з ранковим стартом.

10. Майте на увазі - сучасні європейські автомобілі розраховані на експлуатацію при температурі як мінімум до - 20 градусів, і якщо при вищій температурі мотор пускається з проблемами, потрібно нанести візит на СТО. Не чекаючи, поки двигун відмовить зовсім.

Если же у вас совсем не получилось завести свой автомобиль, то рекомендую магазин ТехСнаб в киеве в котором можно купить запчасти Чери.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Ключевые теги: link

Вам понравилась новость!?
Поделится новостью с друзьями:

Просмотры: 579 Распечатать