Ательє Brabus перетворило S-Class в 900-сильну «Ракету» Німецьке тюнінг-ательє Brabus модифікувало найпотужнішу версію седана Mercedes-Benz S-Class - S65 AMG, назвавши її Rocket 900.
Віддачу базового шестилітрового бітурбомотора V12 підвищили з 630 до 900 кінських сил . Максимальний крутний момент при цьому зріс з 1000 до 1500 Нм, проте його довелося примусово обмежити на 1200 Нм. Після доробок об'єм двигуна збільшився до 6,3 літра. У їх число ввійшла заміна турбін, установка фірмового коленвала, нових поршнів і шатунів, а також розточування блоку циліндрів.
Крім того, були повністю перероблені випускна система і система подачі повітря. З модифікованим семідіапазонний «автоматом» Rocket 900 розганяється з нуля до ста кілометрів на годину за 3,7 секунди. Це на 0,6 секунди швидше, ніж звичайний S65 AMG. Поріг спрацьовування обмежувача максимальної швидкості зрушений з 250 до 350 кілометрів на годину. Заявлений витрата палива - 17,1 літра на сто кілометрів. Крім двигуна, Brabus модифікував шасі.
Машина отримала пневматичну підвіску, яка управляється з салону і дозволяє зменшувати дорожній просвіт на 15 міліметрів.
Також седан оснастили аеродинамічним обвісом з карбоновими елементами - аналогічним тому, що встановлювався «Брабус» на більш слабку AMG-версію S-Class - S63. Вартість Brabus Rocket 900 становить від 347 тисяч 719 євро. Ціна може зрости за рахунок установки додаткового обладнання, наприклад, особливої мультимедійної системи iBusiness, яка передбачає вбудовування продукції Apple прямо інтер'єр. Публічна прем'єра машини пройде 3 березня на Женевському автосалоні.
Віддачу базового шестилітрового бітурбомотора V12 підвищили з 630 до 900 кінських сил . Максимальний крутний момент при цьому зріс з 1000 до 1500 Нм, проте його довелося примусово обмежити на 1200 Нм. Після доробок об'єм двигуна збільшився до 6,3 літра. У їх число ввійшла заміна турбін, установка фірмового коленвала, нових поршнів і шатунів, а також розточування блоку циліндрів.
Крім того, були повністю перероблені випускна система і система подачі повітря. З модифікованим семідіапазонний «автоматом» Rocket 900 розганяється з нуля до ста кілометрів на годину за 3,7 секунди. Це на 0,6 секунди швидше, ніж звичайний S65 AMG. Поріг спрацьовування обмежувача максимальної швидкості зрушений з 250 до 350 кілометрів на годину. Заявлений витрата палива - 17,1 літра на сто кілометрів. Крім двигуна, Brabus модифікував шасі.
Машина отримала пневматичну підвіску, яка управляється з салону і дозволяє зменшувати дорожній просвіт на 15 міліметрів.
Також седан оснастили аеродинамічним обвісом з карбоновими елементами - аналогічним тому, що встановлювався «Брабус» на більш слабку AMG-версію S-Class - S63. Вартість Brabus Rocket 900 становить від 347 тисяч 719 євро. Ціна може зрости за рахунок установки додаткового обладнання, наприклад, особливої мультимедійної системи iBusiness, яка передбачає вбудовування продукції Apple прямо інтер'єр. Публічна прем'єра машини пройде 3 березня на Женевському автосалоні.